tirsdag 30. juli 2013

Rørte jordbær

I dag fekk eg endelig tak i eit brett med jordbær, 
og då er det rørte bær som står høgast på lista :)
Den som laga den beste rørte sylta 
som eg har smakt er svigermor til Paul, 
så eg ringte ho og fekk trikset servert 
(vittig nok stod ho midt i jordbæra ho også)

Så her er hemeligheten på herligheten 

Først av alt, et deg uvel på jordbær ;) 

1 kg bær (hold av 200gr)
30 gr certo frysepulver
150 gr sukker




 Bland certo og sukkeret godt


Mos bæra og sukkerblandinga med stavmiksar


Også trikset; 
del opp dei siste 200gr med bær 
og rør det inni det moste


Ha i passe store beger og frys :)
Eg har nok brukt i overkant store beger til "berre meg" 


Eg har singelfrose ein god del også til bl a smootie :)


 DIGG IN!!
Nam nam... :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar