fredag 18. mai 2012

Raindrop lampen!!

OK!!
Har fått litt "pes" for at eg ikkje har oppdatert bloggen sidan påske..... No skal eg skjerpe meg ;)
Så ein liten "Lampeblogg" i dag. Fekk opp lampen min for eit par veker sidan, og eg blei sååå fornøgd. Kjempefin!!
For dei som lurer, kjøpte eg den her :
http://www.lysforum.no/produkt/pendler/pendel-interior/raindrop-stor

Duken på bordet er frå IKEA, sidan bordet er 110 cm breitt slit eg med å finne dukar til bordet. Men dette var 145 cm brei så den er fin på :)

Ellers så jobbar eg med kjellaren, og eg har fått GOD hjelp!! No er der blitt lyst og fint, men der er fortsatt ein del målearbeid igjen. Kanskje neste blogg innlegg?? :)

Litt bilder :)






Ekje det fint oppi Håjen vel??? 



Den ledninga som heng og sleng på bildet blei eg irritert på no, så no er del lagt i list:) 

GOD HELG!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar