søndag 22. januar 2012

BILDER!!

Her kjem litt bilder frå huset. Omsider er eg (nesten) ferdig å rydde utav soveromma...ventar på sterke armar som skal hjelpe meg å bære møblar. Så då var det ein velfortent blogg- og matpause :) Håpar alle har hatt ein strålande dag i sola, eg håpar på mange fleire slike dagar!!
Slik ser stova ut i dag!! Masse sol inn, har sola i ca 5 timar no :) herleg!! Masse glas, skal ikkje opp ei einaste gardin :) 

Stova sett frå TV kroken. 

Ja, her inne BOR eg :) det går heilt fint. Her skal det inn skyvedør, så det blir mykje mindre opning mellom kjøkken og stove. Blir nok veldig rart i starten :) 

Ein liten bit av barndomen kom til syne. Tapeten på galmekjøkkenet før det blei påbygd i 86.  Eg har funne to rullar med denne tapeten, skal lage bilde av dei som eg skal ha på kjøkkenet. Trur det blir litt stilig :) 

Badet i kjellaren nærmar seg ferdig, eg e kjempefornøgd!! Det er så lite at det var vanskelig å fotografere det.....

Ytterveggen i stova i kjellarleiligheta er isolert og nye vindu. Merkar godt forskjellen på varmen allerede. Skal måle resten av panelet der nede, men no står der fullt med møblar..... :)  Utsikta er ikkje så aller verst her nede heller :) 

Kjøkkenet i kjellaren.....innpel og idear?? :) Knesje fargar ;)  Nytt vindu på plass vertfall :) 

1 kommentar:

  1. Dette blir BRA!!! Eg må snart ta meg ein tur opp å sjå... :D

    SvarSlett