søndag 18. august 2013

Bakketunet på Bjørke

I dag reiste eg og Eva på ein rein impulstur til Bjørke, 
Bakketunet ope kvar søndag om sommaren frå 12-17 
såg eg tilfeldigvis på facebook.
Tja kvifor ikkje ta turen og sjå??

No kan du og sjå kva eg såg :)

Neste år blir det "sesongkort" på meg :)



Røykhuset, her var det salg av kaffi og kaker





Kvar søndag er det ny kammersutstillar.
Denne søndagen var det keramikar AnneLise Aarset som hadde utstilling.
Her stod eg fast...
Kva skal eg velge....???




Vidare kom vi til kunstnarbustaden...





Kunstnarane som bor her kan plukke seg ferske egg til frokost :) 


Her var det salg av Rjømegraut :)



Inne i røykstova


Denne telysdama kom eg heim med... :)
Godt nøgd!!


Bakketunet er vel verdt eit besøk!!
Det blir nok meir handel hos Keramikksiden også :)

FIN TUR!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar